środa, 7 września 2016

FLESZ FASHION NIGHT 2016 - RELACJA I BACKSTAGE


Flesz Fashion Night? Nie ma wymówek, trzeba wszystko rzucić i tam być! To idealna okazja, by przez chwilę poczuć się jak gwiazda, gdy wokół Ciebie błyskają flesze, nawdychać się mieszanki setek szalenie drogich perfum lub uzyskać chirurgicznej porady od samego Krzysztofa Gojdzia. 





A na poważnie? Koncert na żywo (Natalia Nykiel była naprawdę dobra, a ja dreptałam sobie w rytm jej piosenek), pokaz dziesięciu najlepszych polskich projektantów i to w jednym miejscu, najważniejsza śmietanka towarzyska: od kultowych wokalistek (Kasia Kowalska) po kultowe modelki-stylistki (Joanna Horodyńska). Można też powzdychać do Panów. Trudno było nie zauważyć Marcina Gortata, czy Andrzeja Wronę. Chociaż ja wolałam wzdychać do pięknych kreacji wieczorowych (i Lamborghini, które stało na zewnątrz). 

 Agnieszka Cegielska mogła odnieść wrażenie, że jestem jej cichą, ale dobrze widoczną stalkerką. I wcale jej się nie dziwię. Moim zdaniem jest to jedna z najpiękniejszych kobiet w naszym rodzimym show-biznesie. Zwiewna suknia od BOHOBOCO dodatkowo podkreśliła jej urodę i wdzięk. 

Chociaż stalkowałam też Olę Szwed. Sami widzicie dlaczego. 

Pan Szado lubi męczyć swoich rozmówców (chyba jednak nikt mu tego jeszcze nie powiedział) i za nic ma młodszych i mniej doświadczonych reporterów. Nieładnie, dlatego leci nieładne Pana zdjęcie. Bo Lidia Kalita i jej muza Patrycja Kazadi (obie w kreacjach projektantki), wyglądają obłędnie! 

Chociaż widzę, jak mu się oczka świecą na widok Tamary. 

"I znowu nie pamiętam czy to Papro, czy Brzozo."

"Ostatni raz mówię: ja jestem Papro, a on jest Brzozo." 

 Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak (duet BIZUU) miały na sobie kreacje z najnowszej kolekcji. Inspiracja carską Rosją, pokazem Dolce&Gabbana, strojem ludowym? Whatever. Robi wrażenie! 

Suknia Marceliny Zawadzkiej, muzy duetu Paprocki&Brzozowski, nie przypadła mi do gustu. Połączenie złotych cekinów, koralików, koronkowych wstawek i asymetrii nie zdałoby u mnie egzaminu. Jednak ciągle się zastanawiam: ile ona waży? Oczywiście suknia, nie Marcelina. 
A skoro już o tym duecie mowa - gratulacje! To właśnie ich kolekcja skradła serca czytelników Flesza i główną nagrodę wieczoru.

Polowanie czas zacząć!

Zanim jeszcze pokażę Wam moje TOP 6 kreacji, sama się pochwalę moim skromnym zestawem. Na ten wieczór wybrałam piękny, błyszczący garnitur polskiej marki Emente, skórzane czółenka Bayla oraz prosty top z H&M

Stylizacje były lepsze i gorsze, bo wiadomo, Ci najlepsi styliści są wyrywani jak świeże bułeczki o siódmej rano, więc nie dla wszystkich starczy i wyzwanie trzeba wziąć na klatę. Na przykład znany chirurg gwiazd swoim lookiem przypomniał mi złote czasy Ich Troje i Michała Wiśniewskiego. Ale muszę przyznać, że większość kreacji była naprawdę udana (chociaż często zachowawcza), podziwiam nawet szaleństwo Agnieszki Jastrzębskiej, która wybrała suknię z dekoltem "V" (zobacz). Z tego całego tłumu celebrytów wyłowiłam moją ulubioną szóstkę. 
PS. musicie mi uwierzyć, że zdjęcia zrobione przez paparazzi, często nie oddają prawdziwego efektu WOW, którego można było doświadczyć na żywo. 

Mam nadzieję, że mała relacja i backstage z eventu Wam się podobał! 
Do następnego!
z Mileną Majak z Wizaż.pl

2 komentarze:

  1. jeny! sukienki z pierwszego zdjęcia skradły moje serce! aż zapisałam sobie ten post..:) fajna relacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post pozazdrościć wypadu!

    OdpowiedzUsuń