czwartek, 19 marca 2015

INSTAGRAM MIX (VIII)


Na blogu dawno nie pojawił się mix zdjęć z Instagrama, postanowiłam więc powrócić do postów tego typu. 
Może okażą się przydatne? Dajcie znać! ;) 
Przy okazji zapraszam na moje konto: @wildfox7




Czerń to podstawa! Szpilki - Bayla, biustonosz - F&F

Usta pomalowałam jedynie konturówką Miss Sporty nr 011 (Coffee). Na powiekach niezawodna paletka Naked2 z Urban Decay. 

Dzień Kobiet! Zegarek - F&F, a takie cudne pudełeczka dostaniecie w sieciówce SIX.

Sweter - Monashe, jeansy - F&F, a na nogach Adidasy ZX 500

Zdrowe i pyszne śniadanie, czyli jogurt naturalny z musli i miodem + pomarańcz i brzoskwinie. 
Wszystkie akcesoria - F&F Home

Sukienka - H&M, torebka - Love Moschino

Książki Piotra Adamczyka pochłaniam jak gąbka wodę. Uwielbiam i szczerze polecam. 
Na stopy nowe szpilki - &Other Stories, a na nos - oprawki Prady

Warszawa nocą. Widok z tarasu apartamentu Caroline Wozniacki / event HTC.

Moja słabość do USA wychodzi także podczas zakupu nowej pary butów :) Converse

Płaszcz - Maison Scotch, koszula - Asos, spodnie - Zara, torebka - SIX

Prezentacja nowej marki kosmetyków SHEDOR. Więcej o nich - już niebawem na blogu!

Absolutni ulubieńcy. Nowe pędzle Hakuro to zakup, z którym niepotrzebnie zwlekałam. Po prostu je uwielbiam i już poluję na następne. Z Ziemi Egipskiej marki Bikor korzystam niemal codziennie. Z kolei paleta cieni Urban Decay to nie tylko ładne opakowanie. Używam ich zarówno na dzień, jak i na wieczorne wyjścia. 

Płaszcz, bluza - Preska, jeansy - New Look, okulary - D&G

5 komentarzy:

  1. świetny mix

    zapraszam do mnie, prowadzę blog mobilny ( czyli dodaje notki przez telefon) , tematyka bloga lifestyle http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki to model oprawek z Prady? :)

    OdpowiedzUsuń